Klachten

Onze pedagogisch medewerkers doen er alles aan om kwalitatief de beste kinderopvang te bieden, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u vragen heeft of een klacht heeft. Wij nemen klachten zeer serieus en hebben hiervoor een klachtenreglement. Het klachtenreglement is hier te downloaden.

Carpe Diem is aangesloten bij de geschillencommissie kinderopvang.  Wij hopen natuurlijk dat u de geschillencommissie nooit nodig zult hebben maar het is prettig om te weten dat Carpe Diem wel is aangesloten bij de geschillencommissie.

U kunt uw klacht mondeling aan ons melden of schriftelijk per e-mail bij; administratie@carpediemdenhaag.nl

Wij proberen klachten altijd zo spoedig mogelijk te behandelen maar uiterlijk binnen zes weken na het indienen van de klacht.

Komt u er met ons niet uit, of wilt u liever rechtstreeks contact met de Geschillencommissie Kinderopvang dan is dat ook mogelijk.

Misschien wilt u alleen meer informatie over de Geschillencommissie. Klik hier voor de website van het klachtenloket kinderopvang, dit is de website ten behoeve van ouders, van de Geschillencommissie Kinderopvang.

Rondleiding

Contact

Openingstijden

Carpe Diem Den Haag